Oh - okay. Cool!

Hmmm...

As a quantity surveying student, I get free access to ArchiCAD and CostX. Cool!

Now to figure out what other discounts are available :).

PS. Flight discounts to Europe would be awesome... but ain't going to happen. And to be honest, at the moment it looks like our idea of coming to Europe for Christmas (when we have summer holidays in New Zealand) ain't going to happen, either. The cheapest flights we can get hold of are $6,700 Auckland-London-Auckland, but with the added cost of Invercargill-Auckland-Invercargill, London-Estonia-London, and putting our dog in a kennel for a month, we're looking at $10,000 for a month-long time away and...

Yeah, ain't going to happen. Not at that price :/

So, see you in Estonia at about July 2018 then.

6 comments:

  1. Ärge lennupiletite osas veel lootust kaotage. Nii pikalt ette polegi tavaliselt midagi saada, olgu jõulud või mitte. Hoidke silm peal trip.ee ja holidaypirates.com saitidel, seal on alati häid soodushindu leida ja ma olen kindel, et midagi ikka leidub ka selleks perioodiks. Qataril olid just mingi aeg tagasi suuremad soodukad ja Qantas ka ikka aeg-ajalt pakub midagi. Ja Emirates ning Etihad ka. Võibolla tulekski soodsam näiteks Austraaliast lendu alustada? Air New Zealand vist pole suurem asi odavate piletite pakkuja, aga vast neilgi on teinekord häid diile.
    Maris

    ReplyDelete
    Replies
    1. Ma olen rääkinud mitme reisibürooga, ja kõigi sõnum on põhimõtteliselt see, et jõuludeks diile ei tule. Olen vaadanud üle tosina diili kus kuupäevad on kuni 30. november, aga detsembrisse mingid pakkumised ei ulatu. Nädalavahetusel on reisi "expo" kust saab lennupileteid sisuliselt hulgihinnaga - isegi sealt ei saa jõuludeks tuhkagi. Sest kõigi, kellega siiani suhelnud olen, sõnum on see, et jõulude ajal on lennukid nii täis reisi tipphooaja tõttu, et eripakkumisi ei ole ega tule. Ja et "eripakkumised", mis jõule katavad, on umbes sellise hinnaga, nagu muul ajal täishind oleks.

      Delete
    2. Ja PS: Air New Zealandiga me minna ei üritagi...

      Delete
  2. Eks ma nõustun küll sellega, et jõulud on reisimiseks jama aeg. Mina eelistaks Eestisse minekuks nagunii suve, sest noh....Eesti suvi on tore :) Reisibüroodega on selline asi, et ega nad midagi kellelegi lubama ju hakata ei saa. Ei tea kas ja mis diilid üldse saadaval on, ja nagu nad ütlesid siis jõulude ajal pole soodukaid vaja teha, nagunii on lennud täis. Minu soovitus oleks lihtsalt see, et hoidke aegajalt lennupakkumistel silm peal, äkki läheb õnneks. See pakumine on küll läbi, aga põhimõtteliselt oleks sealt ka enam-vähem jõuluks saanud pileteid:
    http://trip.ee/odavad-lennupiletid/edasi-tagasi-londonist-uus-meremaale
    Ja eks ka suvise pileti puhul on hea teada, kus neid osta saab :)
    Maris

    ReplyDelete
  3. :( Aga suvel siin ju tõesti ilusam :)

    ReplyDelete