3:11 AM

It's like clockwork, almost - if The Man brings home a cold, then he will weather it out, mostly, by feeling flagged whereas I will get a sinus infection. A heavily blocked nose, basically.

As much as I don't like these nights, I also know that it won't last long, not being able to sleep. Tonight I was on and off sleeping 22:12-2:24 and since then I've been sitting at the kitchen table, dosing up on hot tea, paracetamol, decongestant, olbasoil, carmolis and a muffin - the latter because I just feel. so. crap. It's 3:11 AM now and soon, the sun will be up, as will the rest of my family - about three hours.

But the part that makes it inconvenient is that today is my first day at work. And I will go in, I will - but I will look like a million bucks with my bloodshot eyes, swollen glands and a puffing noise every time I breathe in or out.

I don't know why I get such heavy sinus colds. I have a few ideas.

But it's a pain in the, you know...

I just can't breathe. Not through my nose, anyway.

6 comments:

  1. Ma olin enne krooniline sinusiidi põdeja. Iga väiksemgi nohu lõppes põskkoopapõletikuga. Õudne jama oli koguaeg.
    Peale seda kui ma piimatoodete tarbimise lõpetasin (teistel põhjustel) kadus igasugune sinusiit täielikult. Viimase 6 või 7 aasta jooksul olen ma nohus vaid siis olnud, kui olen tarbinud mingit tabletti kus on laktoos sees olnud.

    Ma küll ei soovita sul piimatoodetest täielikult loobuda, aga nohu ajal aitab kindlasti kui sa neid mõnda aega ei tarbi.

    PS. Palju õnne uue töökoha puhul! Kui ei ole saladus, siis millise tööga tegu?

    ReplyDelete
    Replies
    1. Me kunagi rääkisime, jah, sinu põsekoobastest ja piimatoodetest. Ja praegu eks ma võtan piimatoodete tarbimise nohu ajal natuke alla küll...

      PS. Töötan laupäeviti ühes kohvikus, üheksast viieni.

      Delete
  2. vaene laps, kurista ja loputa nii nina kui kurku soodalahusega 1 tl klaas vett

    ReplyDelete
  3. Kui äge (töö kohvikus) - kust otsus tööle minna? Vaheldus või vajadus? Loodan, et päev oli ok pärast lühikest ööd :)

    ReplyDelete
    Replies
    1. Meile sobib hästi, kui ma laupäeviti töötan. Christchurchis töötasin kah laupäeviti ja sobib valdavalt seetõttu, et:
      1) see annab abikaasale hea ettekäände laupäeval rahulikult lastega tegelda ning puhata,
      2) mina saan midagi "teha" väljaspool kodu, ja
      3) finantsiliselt töötab see paremini, kui nädala sees töötamine. Kuna mõlemad lapsed on alles lasteaias, siis seal on tunnitasu ca $7 ühe lapse eest, mis tähendab omakorda seda, et isegi, kui ma $22 tunnitasuga nädala sees töötasin, siis kui ma maksud ja lasteaia tasud maha arvutasin, siis ma teenisin ca $4 tunnis. Ja kui siis lapsed vahel haiged olid - ehk mina ei saanud töötada, kuna pidin kodus nendega olema, aga lasteaia tasusid pidi ikka maksma - siis ma olin sisuliselt "miinuses", kuna maksin rohkem, kui teenisin. Laupäviti töötades on sisuliselt see, et töötan 8 tundi kohvikus, aga teenin kokku sama palju raha, kui nädala sees 3-4 päeva töötades.

      Win, win, win!

      Siin otsustasin samuti laupäevase töö leida, sest... noh, samadel põhjustel. Rahaliselt aitab, raske ei ole, abikaasale meeldib ja mina saan inimestega väljaspool kodu suhelda.

      Delete
  4. Väga äge-mulle ka paar uut mõtet siit!

    ReplyDelete