Popular books

I know, it is totally a first world problem, but it peeves me that there's a book I've been waiting to get from the library for three months - and by the time the queue finally gets to me, I probably will have just moved to Invercargill and so won't be able to read it.

I hope in Invercargill library there aren't 73 (!) people wanting to read the same book that I am. And if there are, I hope they read them faster than the people in Christchurch seem to be reading them, because... goddamn it, three months!

Three!

11 comments:

  1. Kui on teada, et on hea raamat, siis äkki on lihtsam osta?
    https://www.bookdepository.com/
    p.s. 73 inimest kolme kuuga, siis nad on päris kiirlugejad kohe ju?

    ReplyDelete
    Replies
    1. Raamatukogul on mitu eksemplari samast raamatust, nii et need 73 päris ühe raamatu peale ei kandideerinud :).

      Ja mul on siuke... filosoofiline seisukoht raamatute ostmise osas - et kodus riiuli peal on raamatud, mida uuesti ja mitu korda loen, küll (Meister ja Margarita, Under the Tuscan Sun, The Little Prince jt), aga lugemata raamatuid ma võtan küll ainult raamatukogust, mitte aga ei osta endale koju. Mitte enne, kui ma tean, et sigahea raamat on!

      Delete
  2. Mis raamat see küll on? Kohe huvi tekkis:)

    ReplyDelete
    Replies
    1. https://passionforinsight.blogspot.co.nz/2016/05/a-book-i-am-going-to-read.html

      Delete
  3. see kolimise teema on nii huvitav. ehk viitsid vahel kirjutada täpsemalt kinnisvara otsimisest, töö leidmisest ja üldisest korraldusest laste ja endaga, mis sel puhul kaasa käib.
    raamatu ootamine on nii tuttav teema - minu järjekord saabub alati siis, kui mingid väljasõidud või koolitused, et kohe üldse aega lugeda poleks...

    ReplyDelete
  4. Kas teil audioramatuid ei saa laenutada? Sellel ei tohiks piirangut olla...

    ReplyDelete
    Replies
    1. Olen selle peale mõelnud, aga siis... kus ma teda kuulaks. Et ma pole elu sees raamatut täismahus audios kuulanud, ja ma ei kujuta ette, kuskohas ma teda kuulaks rahulolevalt :)

      Delete
    2. Jah, raadiosaadete ja podcastidega on teine asi, pole hullu kui midagi kõrvust mööda läheb.. Raamat on selline, kus tahaks kõike kuulda ja kaasa mõelda, nii et toimetades pole see vist päris see jah :)

      Delete
  5. Mina olen väga vastupidine. Ostan raamatuid. Kui sa küsid, et aga miks, siis mul ei olegi muud vastust, kui ei mulle meeldib. Ja on küll natuke imelike seda öelda teades, et mu raamaturiiulid on pmtselt täis ja kui ma ostmist jätkan, siis ma pean uue riiuli ostma ja kokkuvõttes on see ju lisa träni mida kolides peab kaasa vedama... pluss noh raamatu ostmine ise sõltuvalt raamatust ja kui tihti on kallis... pluss korterites üldjuhul on träni jaoks ruumiga kitsas, aga vaatamata sellele, minu jaoks raamatu ostmine on alati eriline. Ja mulle ka tegelikult meeldib olla raamatutest-riiulitest ümbritsetud.

    Ma arvan ise, et eriline on raamatu ostmine mulla ka just selle poolest, et mul on rituaal minna siis, kui tunne tuleb raamatupoodi ja seal rahulikult 30min+ veeta riiulite vahel luurates, raamatuid uurides, random kohti lugedes jne. Tehniliselt peaks sama efekti andma ka raamatukogus raamatut valides... võib olla ma kunagi jõuan selleni, aga pragu... every so often kui tunne peale tuleb, ma lähen ja uurin ja puurin ja kui hästi läheb, ostan raamatu. Ja hea on! :)

    ReplyDelete
  6. Aga kui raamat osta ja pärast ära müüa, siis on see ju peaaegu nagu laenamine :-D

    ReplyDelete