On popularity

Why do some blog posts garner so much more audience than others? Is it because of honesty? Because of what's being shared is important?

I still don't understand entirely. I do understand some, but not all of it.

Latest of the most-viewed posts here:

1. Honest, but wordless
2. On neuroplasticity
3. Here we go
4. It's happening
5. A painful observation
6. What are we doing here
7. Well that was stupid!
8. 10 things about me
9. On brains and paying forward, but mostly about brains
10. Random thoughts on a Friday

7 comments:

  1. Huvitab tõesti. Mina loen lihtsalt kõik järjest läbi:)

    ReplyDelete
  2. Huvitab tõesti. Mina loen lihtsalt kõik järjest läbi:)

    ReplyDelete
  3. I guess it has something to do with sharing the s...t of our lives. Because we all have loads of it. And we want to relate. And maybe spicing it up with some humor, makes it more edible.

    ReplyDelete
    Replies
    1. So, spicing sh*t with some humor makes it more edible? :D

      *giggle

      I know it's a play on words, but still :P

      *giggle

      Delete
    2. Spicing things up with humor makes everything edible, even s...t :D

      Delete
  4. Mina olen tõeliselt kaasatud inimene, kes loeb läbi kõik, millest aru ei saa kasutan translate. See, et kõike ei kommenteeri, ei olegi tähtis, kuna minu jaoks on paljud Sinu jaoks tähtsad inimesed tundmatud. Kuid see ei tähenda, et mõnda asja Sa ei peaks jagama!

    ReplyDelete
  5. Ma arvan, et postituste külastamine on seotud kommentaaridega. Kui on selline postitus, mis kutsub kommenteerima või kommentaare lugema, siis need postitused saavad klikke. Ülejäänusid loetakse ühtse vooluna, ilm et sinna peale klikatakse. Kas see võib olla seletus?

    ReplyDelete