A painful observation

I left the office crying today. After 5 weeks of attempting to work whilst the kids have been back-to-back ill and me and The Man have been taking turns staying home, it's finally come to, "I'm sorry, but it's not working out for any of us." The Girlie is ill again, I'm having to take time off work again; The Man's employer is fed up, my employer is fed up, bank account is dwindling and The Man is even scared to ask for another day off to go to a funeral.

Basically: today I will curl up in a ball and tomorrow we'll start all over again and I will come up with a plan of sorts on what's going to happen next because, frankly, what we attempted to do now wasn't working.

Sh*t me parenthood is hard sometimes.

6 comments:

  1. Olen pikalt su blogi (kõiki :D ) lugenud ning kaasa elanud. Olen ka hetkel samas staadiumis- lapsed, töö, unistused. Pea vastu- see aeg möödub kiiresti kui lapsed on väikesed ning tihti haiged. Peaasi, et kodused suhted peavad vastu, siis on kergem muredele koos vastu minna. Homme või ülehomme on juba kindlasti parem päev :)

    ReplyDelete
  2. Oi kui tuttav tunne, just, et ei julge enam küsida ka..ma ei saanud hästi aru, kas sa ise läksid ära?

    ReplyDelete
    Replies
    1. Ütleme nii, et oli... kahepoolne otsus. Firma omanik ütles, et ta arvab, et ma oleks ses ametis sigahea - aga et sigaheaks saamise eeldus on see, et ma saan kohal käia, ja hetkel ma eriti kohal ei käi. Ja mina omalt poolt nõustusin, et kurat, noh, naeruväärseks saab asi, kui viiest nädalast alla poole kohal olen käinud, ja pidevalt on see, et, "Eu, kas Maria ka täna kontoris on ve?" Et mind võeti selleks, et ma tööd teeks, mitte aga lihtsalt tööl käiks. Vahel.

      Delete
  3. Pea vastu!
    Ma istun ka täna mulli sees, kõik läheb korraga katki ja ma lihtsalt enam ei jõua... aga kuidagi saab.
    Nagu mu depressioon sõbrannale ütles "tahaks küll end ära tappa, aga ma ei saa - mul on ju lapsed".
    Pai.

    ReplyDelete
  4. Oi kui hästi ma sind mõistan ja oi kuidas pelgan aega kui ise oma tõbiste kõrvalt tööle pean naasma... P.S Kiri sulle on poolvalmis kujul mustandite kaustas, varsti! P.P.S eelkommentaariga nõus, et hoidke koduseid suhteid, see on tõesti edu alus!

    ReplyDelete
  5. Been there and done that! Paid ja kannatlikku meelt! Kõigepealt esmatähtsad asjad ja siis järgmised. Kõige olulisem mingil hetkel ongi magada, süüa ja talv üle elada! Paari aasta pärast on kõik juba hoopis teisiti ja Sa oled nii õnnelik, et Sul on lapsed on nii väikese vanusevahega ja teineteise parimad sõbrad :)!

    ReplyDelete